پرفکت استپس

خدمات پس از فروش

پرفکت استپس

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
  • en
  • fa

بی شک یکی از اقداماتی که موجب افزایش سطح رضایت مشتری خواهد شد،ارائه اطلاعات کافی در خصوص محصول است.اطلاعات کافی موجب میگردد تا مشتری با خیالی آسوده اقدام به خرید نموده و محصولات اصلی را از انواع تقلبی آ تشخیص دهد.
به همین منظور برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد سودجو از برند پرفکت استپس و تولید محصولاتی با شباهت ظاهری بسیار زیاد و با کیفیت بسیار نازل،از یک راهکار ابتکاری استفاده نموده ایم.
در داخل کفش پای راست یک کد درج شده است که مشتریان محترم با ارسال آن کد به سامانه ۱۰۰۰۴۰ از اصالت کفش مطمئن شده و همچنین از خدمات پس از فروش برای مدت ۳ماه از تاریخ فاکتور خرید بهره مند میگردند.
خدمات پس از فروش شامل تعمیر تمام مواردی است که مستقیماً به کفش مربوط است از قبیل باز شدن رویه از کفه –ترک خوردگی و…
در صورت نیازبه استفاده از خدمات پس از فروش،مشتریان عزیز میبایست با شماره تلفن بخش خدمات پس از فروش (درج شده در داخل کاتالوگ همراه محصول) تماس حاصل فرمایید.
شایان ذکر است برای استفاده از خدمات پس از فروش ارسال کد داخل کفش به سامانه ۱۰۰۰۴۰ و داشتن فاکتور با تاریخ کمتر از ۳ماه از زمان خرید الزامی است.